Door de vele aanvragen zijn wij helaas genoodzaakt om onze telefoonlijn tijdelijk te sluiten. Wij verzoeken u om te contacten via de email met u contactgegevens. Excuses voor het ongemak.

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Subtotaal: €0,00

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] met de nodige klantinformatie.
Dan zullen wij er alles aan doen om dit zo spoedig met u op te kunnen lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.